سبزترین عشق دنیا

آرزو سلامتی برای تمام دوستان دارم و هدف از ایجاد این ویبلاک , شریک ساختن حرف های که خوشی و غمهای زندگی ام را دربر دارد میباشد

سبزترین عشق دنیا

آرزو سلامتی برای تمام دوستان دارم و هدف از ایجاد این ویبلاک , شریک ساختن حرف های که خوشی و غمهای زندگی ام را دربر دارد میباشد

شعر و حرف عاشقانه

یه نسیمی همه را به هم میریزد


که دل سنگ تورا آه بهم میریزد


سنگ در برگه میاندازم و می پندارم


با همین سنگ زدن ماه به هم میریزد


عشق بر شانه, همچیدن چندین سنگ است


گاه با هم می ماندو , ناگاه به هم میریزد





هر چی را عقل به یک عمر به دست آوردست


یک شبی مجنون نمازش را شکست


بی وضو در کوچه لیلا نشست





عشق آن شب مست مستش کرده بود


فارغ از جام لستش کرده بود 


سجده ای زد بر لب درگاه او


پر زلیلا شد دل پر آه او




گفت یا رب از چی خوارم کرده ای


بر صلیب عشق دارم کرده ای


جام لیلا را به دستم داده ای


وندر این بازی شکستم داده ای


نشتر عشقش به جانم میزنی


دردلم از لیلاست آنهم میزنی




خرابم زین عشق دل خونم مکن


من که مجنون ام تو مجنونترم مکن




مرد این بازیچه دیگر نیستم


این تو و لیلا تو .... من نیستم


گفت : ای دیوانه , لیلایت منم


در رگ پیدا و پنهانت منم




سالها با جور لیلا ساختی


من کنارت بودم و نشناختی




عشق لیلا در دلت انداختم


صد قمار عشق یکجا باختم




کردمت آواره صحرا نشد


گفتم عاقل میشوی اما نشد




سوختم در حسرت یک یاربت


 غیر لیلا بر نیامد از لبت 




روز و شب اورا صدا کردی ولی 


دیدم امشب با منی گفتم بلی


مطمین بودم که به من سر میزنی


در حریم خانه ام در میزنی




حالا این " لیلا " که خوارت کرده بود


درس عشقش بیقرارت کرده بود


مرد راهش باش که شاهت کنم


صد جور لیلا کشته در راهت کنم


هم اینک به قلبم بیا...

عشق ایستادن زیر باران و خیس شدن با هم نیست. عشق آنست که یکی چتری باشد برای دیگری و او هرگز نداند که چرا خیس نشد...

..........................

میدوزم شادی را به غم ,زیاد را به کم , درخت را به ریشه , گاهی را به همیشه , ستاره را به آسمان , زمین را به کهکشان , کهنه را به نو و خودم را به تو...

......................

از شمع سه چیز اموختم: ایستاده بمیرم, بی صدا بمیرم , به یاد دوست بمیرم!

.....................

مرگ آن نیست که در قبر سیاه دفن شوم مرگ آن است که از خاطر تو با همه ی خاطره ها محو شوم

...................

ضرب المثل چینی: «برنج سرد را می‌توان خورد، چای سرد را می‌توان نوشید، اما نگاه سرد را نمی‌توان تحمل کرد

....................

مرا اندکی دوست بدار ولی طولانی

.....................

وقتی قرار شد من بیقرار تو باشم و تو تنها قرار زندگیم باشی... از هر چه قرار است غیر تو باشد... خواهم گذشت

..................

اگر آن شب نگاهم نمی کردی اگر در آن شب تاریک بر این تنهاتر از تنهایی چشمک نمی زدی اگر در اولین حرفم باورم نمی کردی اگر نمی ماندی و می رفتی من دیگر این که هستم نبودم

..................

دوستای خوب مث ستاره‌ها میمونن... حتی وقتی نمی بینیمشون باز هم سر جاشون هستن!

.....................

به چشمی اعتماد کن که به جای صورت به سیرت تو می نگرد ، به دلی دل بسپار که جای خالی برایت داشته باشد و دستی را بپذیر که باز شدن را بهتر از مشت شدن بلد است

.......................

نه آنچنان عاشق باش که هیچ چیز را نبینی، نه آنقدر ببین که هرگز عاشق نشوی!

......................

هنگامی که دری از خوشبختی به روی ما بسته میشود ، دری دیگر باز می شود ولی ما اغلب چنان به دربسته چشم می دوزیم که درهای باز را نمی بینیم

....................

عشقی که با اشکهای چشم شستشو گردد همیشه پاکیزه و زیبا خواهد ماند . 


.........................

قانون معرفت میگه باهام باشی باهاتم. دیونه شی دیونه میشم . بمیری میمیرم . تنهام بذاری منتظرت میمونم

......................

خوش به حال آسمون که هر وقت دلش بگیره بی بهونه می باره ... به کسی توجه نمی کنه ... از کسی خجالت نمی کشه... می باره و می باره و... اینقدر می باره تا آبی شه... ‌آفتابی شه...!!! کاش... کاش می شد مثل آسمون بود... کاش می شد وقتی دلت گرفت اونقدر بباری تا بالاخره آفتابی شی... بعدش هم انگار نه انگار که بارشی بوده

 .......................

برای کشتن یک پرنده یک قیچی کافی ست. لازم نیست آن را در قلبش فرو کنی یا گلویش را با آن بشکافی. پرهایش را بزن... خاطره پریدن با او کاری می کند که خودش را به اعماق دره ها پرت کند

........................ 

گر دنیای ما دنیای سنگ است بدان سنگینی سنگ هم قشنگ است اگر دنیای ما دنیای درد است بدان عاشق شدن از بحر رنج است اگر عاشق شدن پس یک گناه است دل عاشق شکستن صد گناه است

.........................

انواع قهوه عشق :
1- شیرین مثل چشات
2 - رقیق مثل قلبت
3- تلخ مثل دوریت

نظرات 2 + ارسال نظر
غزاله 1391,04,19 ساعت 07:47 ب.ظ http://abright-night.blogfa.com

سلام دوست عزیز.تبریک میگم.بسیار زیبا بود و لذت بردم.ممنونم که به یاد من هستی.
موفق و سلامت باشی.

غزاله 1391,04,19 ساعت 07:52 ب.ظ http://abright-night.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد