سبزترین عشق دنیا

آرزو سلامتی برای تمام دوستان دارم و هدف از ایجاد این ویبلاک , شریک ساختن حرف های که خوشی و غمهای زندگی ام را دربر دارد میباشد

سبزترین عشق دنیا

آرزو سلامتی برای تمام دوستان دارم و هدف از ایجاد این ویبلاک , شریک ساختن حرف های که خوشی و غمهای زندگی ام را دربر دارد میباشد

آن دم که با تو بودم...

ای آنکه زنده از نفس توست جان من

آن دم که با تو‌ام، همه عالم ازان من


آن دم که با توام، پُِرم از شعر و از شراب

می‌ریزد آبشار غزل از زبان من


آن دم که با توام، سبکم مثل ابرها

سیمرغ کی‌ رسد به بلندآسمان من


بنگر طلوع خنده‌ی خورشید بر لبم

زان روشنی که کاشتی ای باغبان من!


با تو سخن ز مهر تو گفتن چه حاجت است؟

خود خوانده‌ای به گوش من این، مهربان من

نظرات 1 + ارسال نظر
غزاله 1391,04,19 ساعت 07:50 ب.ظ http://abright-night.blogfa.com

هارون جان اگه بتونی اون لیست پایین وبلاگ رو به بالا منتقل کنی بهتر میشه.

سلام غزاله جان قند و دوت خوبم
ولا کوشش میکنم نمیدونم یه جوری از پیشم خراب شد ... همی کود که باید به بالا انتقال بته همو را درست خواهم کرد بعدش ان شالله که درست مشه.... غزاله عزیز امیدوارم که زندگی به خوبی بگذرد و فامیل همه خوب باشند ان شا لله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد