سبزترین عشق دنیا

آرزو سلامتی برای تمام دوستان دارم و هدف از ایجاد این ویبلاک , شریک ساختن حرف های که خوشی و غمهای زندگی ام را دربر دارد میباشد

سبزترین عشق دنیا

آرزو سلامتی برای تمام دوستان دارم و هدف از ایجاد این ویبلاک , شریک ساختن حرف های که خوشی و غمهای زندگی ام را دربر دارد میباشد

ناله کردم کسی یافت نشد گوش دهد ...

هیچ نمیدانم چه بر چه است و از چه باید آغاز و انجامش 


کجا خواهد بود ...     


سیر روزگارم و حالت درونم را هیچ کس درک نمیکند جز خودم ... 



شکر گذارم خدایا که خودم هستم ... اینجا که هستم خودم 


ولی نالان از کسی نیستم چون اگر باشم هم  ...  


پی نالان من ای بیچاره "نادان" به گفته بعضی بود و نبود ها ... 


کسی توجه نخواهد گذاشت ... 


خوب است که از خوب بودن خوبی بیاموزم ... 


تبریک خودم و همسرم باشد ...

بالاخره یومی و دقایق مقبول این روز مقبول را هم سپری کردم ... 


فقط 19 اپریل همین سال بود ...     


    خوب تبریک خودم و همسرم باشد ... ,   

بعد از طی دوران خیلی انتظار بالاخره شاهد چنین روز مقبول بودم ...


                  


        اگر چه دیر شد  تا این خبر را به       

     اشتراک گذاشتم  ولی مجدداً تبریک مان باشد ...      



نیاز دعا دارم .... !

اگر نگاهت را عمیقتر بروی تصویر انداز کنی ... 


من   ... را مییابی ... 


نگاه کن همونجا هستم ... 


رد همان راه که آخرش " نگاها " را عاجز میسازد ...


رد همان راه که سیرش " پاها " را خسته میسازد ...


و


رد همان راه که یک همت قوی میخواهد ...


برام دعا بگویید تا این راه را به سهل و آسانی بپیمایم و حال دیگر راه


 عقب نشینی هم ندارم باید ادامه دهم و 


تا انتهای وجود بر هدفم برسم ... 


نیاز حرف های مقبول و دعاهای مقبول شما را دارم ... 


چطور دل های تان از من بی صبرتر است ؟


یکبار دنیا را از نگاه من بیبینید ... دل را از نگاه من بیبینید ...


 راه را از نگاه من بیبینید ... 


شاید آنوقت تا رسیدن به نگاه من عمری را گذشته باشد ...


 ولی جز گفتن چاره ای ندارم ... 


یگاه فرصت و راه گفتن همین جا را دریافتم ... 


خاطر تنها ... 


نفس تمام شد ای گمشده ...

خیال عشقت هر لحظه نفس کشیدنم را تمام میکند ...


میدانی تمام شدن یعنی چی ؟


اینکه شمع را روشن کنی و هر لحظه نگاهش کنی که میسوزد و روشنی برایت افزون میکند و تا لحظه ای تمام برایش خنده کنان مینگری تا ... تمام ...

شود... 



ســــکوت

سکوت چنـــــــــان قلب کوچکم را محاصره کرده 


که حتی برای نفس کشیدن هم باید راه بیرون رفت پیدا کرد ...


خوشحالم چون سکوت >  در لحظه ای که باید حرف نزنم همراهی ام میکند ...


بعضی ها از حرف هایم چیزی نمیدانند 


بعضی ها از لفظ هایم علیه ام استفاده میکنند 


بعضی ها از سخن هایم معنی بیشتری پلیدی را اضافه میکند


پس ...


خوب است که سکوت اختیار کنم و خوشحالم از حرف و عادت مقبول سکوت